Pomysł na prowadzenie szkoleń pojawił się wiele lat temu. Byłem właśnie na szkoleniu zakupionym dla personelu mojego spa, którego tematem była obsługa klienta. Szkolenie prowadziła podobno bardzo dobra konsultantka z branży hotelowej i dodam, że wcale nie było tanie. Cieszę się, że pojechałem na to szkolenie z moim personelem, bo inaczej chyba bym nie uwierzył, że można tak bezczelnie naciągać ludzi na płatne szkolenia. Postanowiłem, że szkolenia, które będę prowadził będą zupełnie inne. Że będą praktyczne, inspirujące, dające chęć i pomysły na wprowadzenie nowych, lepszych rozwiązań i to kolejnego dnia po szkoleniu.
Unikalne, autorskie ceremonie Spa stworzone przez nasz zespół ekspertów, które zapewniają niezapomniane doznania relaksacyjne i odprężające dla klientów ośrodków Spa & Wellness.
Szkolenia pokrywające kluczowe obszary zarządzania, marketingu i sprzedaży w branży Spa & Wellness, które pomagają zoptymalizować funkcjonowanie ośrodka i zwiększyć efektywność sprzedaży.
Autorskie masaże i zabiegi stosujące najnowsze techniki psychosomatyczne, zapewniające niezapomniane doznania klientom podczas wizyty w Spa.
Warsaw
A